Şanlıurfa Büyükşehir Belediye Başkanı Zeynel Abidin Beyazgül, 14 Mart Tıp Bayramı vesilesiyle bir mesaj yayımlayarak tüm sağlık çalışanlarının bayramını tebrik etti.
Başkan Beyazgül Mesajında: “Her alanda büyük bir ivme kazanarak değişen ve gelişen ülkemiz, sağlık alanında gerçekleştirilen yatırımlarla vatandaşların bu imkânlardan etkin ve yaygın bir biçimde faydalanmaları sağlanmıştır. İçerisinde bulunduğumuz salgın sürecinde Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan liderliğinde Sağlık Bakanımız Fahrettin Koca ve ekibinin süreci iyi yönetmesiyle salgınla mücadelede önemli bir mesafe kaydedildi.”
BAŞKAN BEYAZGÜL: “SAĞLIK ÇALIŞANLARI MİLLETİMİZİN KAHRAMANLARIDIR”
Özellikle son iki yıldır korona virüs salgınıyla mücadele ederken sağlık ordumuzun gösterdikleri çaba ve gayretleriyle, her bir sağlık çalışanımız milletimizin kahramanı olmuştur.
Salgınla topyekûn mücadele sürerken bizler de Şanlıurfa Büyükşehir Belediyesi olarak salgının Türkiye’de görüldüğü andan itibaren gerek maske üretimi ve dağıtımı gerek dezenfeksiyon çalışmaları gerekse düzenli olarak yaptığımız denetimlerle sağlık çalışanlarımızın yükünü minimize etmeye çalıştık. Bu duygu ve düşüncelerle insanı yaşatmak, iyileştirmek gibi kutsal bir mesleği büyük özveriyle yerine getiren bütün sağlık çalışanlarının ‘14 Mart Tıp Bayramını’ kutluyorum dedi.







KARAKÖPRÜ BELEDİYE BAŞKANI NİHAT ÇİFTÇİ NİN HALKLA BULUŞMASI
BAŞKAN GÜLPINAR’DAN “ŞANLI” ÜNVANININ 42. YIL DÖNÜMÜ MESAJI
Bozova Ziraat Odası’nda TMO Fiyatlarına Tepki
İZOL AŞİRETİ BAYRAMLAŞMA COŞKUSUNA KUZEY IRAK AŞİRET REİSLERİDE KATILDILAR
BELEDİYE BAŞKANLARI KURBAN BAYRAMI MESAJLARI
Başkan Kuş: Gençliğin Önemi Bizim İçin Apayrı
BAŞKAN CANPOLAT’TAN 19 MAYIS MESAJI