Bu gün Ramazan ayının son 2. gününde Şanlıurfa emekli İl Milli Eğitim Şube Müdürü Mehmet GÜRBÜZER’ın MEKANINDA Şanlıurfa Milletvekili sayın Mehmet Ali CEVHERİ, ile emekli eğitim camiasının değerli idareci ve yöneticileri ile iftarda beraber olduk.
Mehmet Gürbüzer yaptığı açıklamada sizleri bu mekanımda ağırlamak, birlikte iftarlarımızı açmak ile çok mutlu oldum. Hoş sohbete vesile oldunuz. Bizi kırmayan Sayın Milletvekilimiz Mehmet Ali CEVHERİ ve diğer emekli eğitimci arkadaşlara katıldıkları için teşekkür ederim dedi. İftar yemeği, sohbet ve çay ikramında sonda birlikte Teravih namazını da kılarak daha sonra dağıldılar. Bizde GAP AJANS Yayın Gurubu GAP DERGİSİ ve GAP GAZETESİ olarak Mehmet GÜRBÜZER’E Teşekkür Eder. Katılımcılardan Allah Razı Olsun deriz…








Bozova Ziraat Odası’nda TMO Fiyatlarına Tepki
İZOL AŞİRETİ BAYRAMLAŞMA COŞKUSUNA KUZEY IRAK AŞİRET REİSLERİDE KATILDILAR
BELEDİYE BAŞKANLARI KURBAN BAYRAMI MESAJLARI
MEHMET GÜNEŞ KURBAN BAYRAMI MESAJI
Başkan Kuş: Gençliğin Önemi Bizim İçin Apayrı
BAŞKAN GÜLPINAR’DAN 19 MAYIS MESAJI
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU BAŞLADI