
Siverek Belediyesi Mart ayı olağan meclis toplantısı, Başkan Ayşe Çakmak başkanlığında iki oturumda tamamlandı.
Belediye meclis salonunda Saat 14.00’de meclis üyelerinin katılımıyla başlayan toplantı gündem maddelerinin görüşüldüğü ve komisyonlara havale edilmesiyle birinci oturum tamamlandı.
Bugün yapılan ikinci oturumda ise komisyonlardan gelen maddeler görüşülerek karara bağlandı. Yapılan ikinci oturumun ardından Mart Ayı meclis toplantısı tamamlandı.
Mart ayı olağan meclis toplantısı dilek ve temennilerin dile getirilmesinin ardından sona erdi.







Bozova Ziraat Odası’nda TMO Fiyatlarına Tepki
İZOL AŞİRETİ BAYRAMLAŞMA COŞKUSUNA KUZEY IRAK AŞİRET REİSLERİDE KATILDILAR
BELEDİYE BAŞKANLARI KURBAN BAYRAMI MESAJLARI
MEHMET GÜNEŞ KURBAN BAYRAMI MESAJI
Başkan Kuş: Gençliğin Önemi Bizim İçin Apayrı
BAŞKAN GÜLPINAR’DAN 19 MAYIS MESAJI
KARAKÖPRÜ’DE KADIN EMEĞİ FESTİVALİ COŞKUSU BAŞLADI